SLOVENSKY | ENGLISH
Park Pilates
ŠtúdioNovinkyRozvrh Ponuka PartneriKontakt
 

Park Pilates

TRX® TRAINING

Ak hľadáte kvalitný funkčný tréning pre dosiahnutie vašej najlepšej fyzickej kondície, tak vyskúšajte TRX.  Počas celého tréningu sa cvičí len s váhou vlastného tela a to vo všetkých troch rovinách pohybu, čo je optimálne pre uplatnenie všetkých pravidiel funkčného  tréningu. Intenzitu cvičenia je možné ľahko zvýšiť či znížiť zmenou postoja cvičenca k závesnému bodu. Čím je cvičenec bližšie k závesnému bodu, tým je intenzita vyššia a naopak. Pri optimálnej intenzite cvičenia posledné opakovania vykonávame do takmer úplného vyčerpania svalovej sily.

 

  • posilňuje všetky svalové skupiny 
  • rozvíja mobilitu kĺbov, flexibilitu, stabilitu, rovnováhu
  • aktivuje hlboký stabilizačný systém
  • zlepšuje postavenie chrbtice a pozitívne prispieva k prevencii úrazov
  • mimoriadne vhodný tréning pre vrcholových ale aj rekreačných športovcov (tenistov, basketbalistov, futbalistov, hokejistov, atlétov, atď.)


Cvičí sa v skupinových kurzoch s max. počtom 8 záujemcov alebo v uzavretých skupinkách pre 3 ‒ 5 cvičencov.
Pre individuálnejší tréning môžete cvičiť vo dvojici alebo samostatne s inštruktorom.

 

ROZPIS CVIČENÍ

Golf Atletika Tenis Plávanie Florbal / hokej Fitness Cyklo In-line Fotbal
® Copyright 2016 PARK PLATES | design by Rendy | create by Weblife